Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ιστορίες της Νέας Υόρκης...

Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος των νοτίων προαστίων του Παχτουρίου κοιτούσε ανήσυχος το ολόχρυσο Rolex ρολόι του και έκανε βόλτες στο Οβάλ Γραφείο...

....ο μπάτλερ Ουέλλινγκτον πλησίασε σιγά σιγά την πόρτα... πίσω του ερχόταν αγχωμένος ο σεφ Φρανσουά....

....ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος τους είδε, ξανακοίταξε το ρολόι του και ρώτησε: "Ουέλλινγκτον παιδί μου, σε πόση ώρα θα ανοίξει το δορυφορικό κύκλωμα γισ τη σύνδεση με το συνέδριο του Τόκιο για τα κοιτάσματα φυσικού αερίου του Νοτίου Ειρηνικού;"

....ο Ουέλλινγκτον κοίταξε το δικό του ατσάλινο Rolex που ήταν ήδη συγχρονισμένο με ώρα Τόκιο: "....σε δεκαπέντε λεπτά κύριε"

....Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος σκούπισε τον ιδρώτα στο μέτωπο με το Hermes μαντήλι του και είπε ανήσυχος "...ελπίζω να μην έχουμε κανένα πρόβλημα με τη σύνδεση, γιατί έχω ετοιμάσει παρεμβάσεις και ερωτήσεις για τον Ιάπωνα υπουργό ενέργειας. Θα αποτελέσουν μεγάλες τομές στο συνέδριο οι ερωτήσεις αυτές. Έτσι δεν είναι παιδί μου;"

...."Είμαι βέβαιος κύριε, ότι η κυβέρνηση της Ιαπωνίας θα λάβει πολύ σοβαρά υπόψη τις σκέψεις σας.... Αν έχετε λίγο χρόνο, θα θέλαμε να ρωτήσουμε κάτι εγώ και ο Φρανσουά...", είπε ο Ουέλλινγκτον

....Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος κάθισε στην πολυθρόνα του γραφείου του, ξανακοιτώντας τα χαρτιά με τις ερωτήσεις προς τον Ιάπωνα υπουργό, "....ξέρω παιδιά μου τι θα με ρωτήσετε. Σας προβληματίζει η χθεσινή θέση της Γαλλικής κυβέρνησης για τα κοιτάσματα στην Πολυνησία.... Είναι όντως περίεργο, γιατί ο φίλος ο Νικολά μου έλεγε άλλα στο τηλέφωνο την περασμένη εβδομάδα. Μην ανησυχείτε όμως, έχω ετοιμάσει ερώτηση και γι' αυτόν..."

....ο Φρανσουά με τον Ουέλλινγκτον κοιτάχτηκαν απορημένα.... "μεσιέ", είπε ο Φρανσουά, "θέλουμε να σας ρωτήσουμε αν είναι αλήθεια ότι η εφημερίδα η "Φωνή" έκλεισε..."

....Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος κοίταξε επίσης απορημένος το προσωπικό του: "....ναι παιδιά μου, αλήθεια είναι, πήρα ένα δελτίο Τύπου χτες, αλλά πήρα και τον υπουργό Τύπου τηλέφωνο και μου το επιβεβαίωσε"

...."και τι θα γίνει τώρα", είπε λυπημένα ο Ουέλλινγκτον, "εμάς μας άρεσε η "Φωνή" και περιμέναμε την έκδοση του καλοκαιριού που θα μας είχε φωτογραφίες που χορεύαμε στο πανηγύρι! Και ο Καραγιώργος δεν είπε κουβέντα και μια μέρα λέει η "Φωνή" έκλεισε. Δεν είναι δίκαιο αυτό..."

...."παιδιά μου", είπε αναστενάζοντας ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος, "εδώ ο Σαρκοζί λέει και ξελέει, οι ερασιτέχνες τύπου Καραγεώργου τι νομίζετε ότι θα κάνουν; Θα έχουν τρόπους;"

...."και τώρα τι θα γίνει μεσιέ;" ρώτησε ο Φρανσουά... "εμείς διαβάζαμε "Φωνή" που ήταν πολύ ωραία εφημερίδα. Εγώ μόνο αυτή διάβαζα και την Εκίπ"
...."κύριε δε μπορείτε να αφήσετε να κλείσει έτσι η "Φωνή"", συμπλήρωσε ο Ουέλλινγκτον

....'Παιδιά μου", ξανααναστέναξε ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος. "Όταν εγώ έλεγα ότι πρέπει να γίνει δήμος με έδρα τη Μεσοχώρα που να έχει αυτονομία, γιατρούς, εφημερίδες κλπ με κοροιδεύανε... Και ο Καραγεώργος δήθεν αγωνιζότανε για ορεινό δήμο των χωριών μας με τον Καλλικράτη και μόλις δεν του βγήκε αυτό, το παίζει καμπίσιος και ξέχασε αυτά που έλεγε. Θα βγάλουμε άκρη με αυτούς παιδιά μου; Τι να τους πω εγώ; Αν είχαν γίνει τα πράγματα όπως έλεγα τότε με το δήμο, θα έκλεινε λέτε η "Φωνή"; Πιό μεγάλη θα γινότανε, δε θα έκλεινε!"

...."Ο Ιγκόρ ο οδηγός που είχε πάει χτες Τρίκαλα είπε ότι τον Καραγιώργο θα τον μαυρίσουνε στο δήμο Τρικάλων και δε θα βρει ούτε την ψήφο του μέσα", είπε ο Ουέλλινγκτον θυμωμένα

...."εγώ δε θα ψηφίσω κανέναν από το πρώην κοινοτικό συμβούλιο στις εκλογές μεσιέ", συμπλήρωσε ο Φρανσουά, "επειδή κλείσανε τη "Φωνή"".

...."Και τι λέτε να κάνουμε εμείς; Τι θέλετε;" αναρωτήθηκε ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος

...."Να συνεχισει η "Φωνή" μεσιέ, θέλουμε....", απάντησε ο Φρανσουά κορδώνοντας το σώμα του σαν γνήσιος γάλλος.

....Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος πάτησε το πλήκτρο 9 στο τηλέφωνο, όπου απαντούσε η Σαμάνθα, η πιστή του γραμματέας...
...."Σαμ παιδί μου", είπε με αργή φωνή ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος. "Τηλεφώνησε στον Michael Golden τον CEO των New York Times. Ρώτησέ τον αν τον ενδιαφέρει ακόμα η πρόταση που μου είχε κάνει τον Αύγουστο, να αναλάμβανε την έκδοση της "Φωνής". Αν πει ναι, περασέ μου τη γραμμή. Τηλεφώνησε ακόμα και στον Larry King. Τώρα που σταμάτησε από το CNN ίσως τον ενδιαφέρει να αρθρογραφεί και να παίρνει συνεντεύξεις στη νέα "Φωνή" που θα δημιουργήσουμε. Περιμένω..."

....Ο καλοσυνάτος, καλοστεκούμενος και καλοντυμένος κύριος κοίταξε τους Ουέλλινγκτον και Φρανσουά: "Ευχαριστημένοι τώρα;", ρώτησε...

...."Πολύ μεσιέ..." απάντησαν οι Φρανσουά και Ουέλλινγκτον, τρέχοντας να μεταφέρουν τα νέα στον Πιερλουίτζι και στον Ιγκόρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου