Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Και εγώ δηλώνω...

Κύριέ μου κι εγώ σας δηλώνω αγνός, ανιδιοτελής, ανήσυχος, ασυμβίβαστος, μουσικοσυνθέτης, σολίστ, γλύπτης και ότι παίζω σαντούρι και βιολεντσέλο...

....για πείτε μου...

....αν έρθω και σας προσβάλλω στο σπίτι σας, θα με ξανακαλέσετε;

....αν μου πείτε ότι π.χ. σκέφτεστε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο Μερσεντές και εγώ αρχίζω να διαδίδω στον κύκλο σας ότι μου είπατε ότι θέλετε να σκοτώσετε τον ιδιοκτήτη ενός αυτοκινήτου Μερσεντές και να του κλέψετε το αυτοκινητό του (τυχαίο το παράδειγμα προς αποφυγή παρεξηγήσεων), θα μου ξαναμιλούσατε;

...αν διέδιδα διάφορα άσχημα και προσβλητικά για εσάς στον κύκλο σας των εκατό ατόμων και όταν ερχόσασταν να μου ζητήσετε το λόγο σας έλεγα ότι οι άλλοι εκατό είναι μυθομανείς και ψεύτες ενώ εγώ ο ένας είμαι αγνός, ανιδιοτελής, γλύπτης κλπ και δεν έχω πει κουβέντα για σας, ποιόν θα πιστεύατε; Εμένα;

....αν απαντήσατε ναι σε κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις, τότε δεν έχουμε να πούμε και πολλές κουβέντες μαζί. Στο καλό και βοήθειά σας, σας ευχόμαστε...

...αν απαντήσατε όχι σε κάποιες από αυτές, τότε να μάθετε ότι υπάρχουν και πράγματα που μάλλον δεν γνωρίζετε και σας λέμε ότι καλό είναι να ρωτάτε και άλλους με σκοπό να παίρνετε περισσότερες πληροφορίες. Μετά μπορείτε να ωραιοποιήσετε καταστάσεις και να αρχίσετε τους διθυράμβους και τις εκδηλώσεις λατρείας προς τον οποιονδήποτε, ως πιό καλά πληροφορημένος. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, όπως γνωρίζετε και από την ιστορία. Μιά συμβουλή σας δίνουμε: Να αναρωτιέστε πάντα μήπως σε κάποια υπόθεση (όσο ξεκάθαρη και να φαίνεται) υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζετε και κάνει τη μεγάλη διαφορά από αυτό που φαίνεται...

....για να είστε σωστός

....Ευχαριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου